Foton, Skrivet

En vecka i mitt liv

Ibland sveper det förbi så mycket intryck så jag nästan blir rädd.
Jag mötet människor som sätter sådana intryck – och så plötsligt har jag klivit vidare och funderar på… vem var det som sa det? Och det?
Jag skulle verkligen vilja hushålla med intrycken. Suga på karamellerna. För det är så många jag möter som gör intryck på mig. Både till vardag och fest.
Och mycket roligt händer.
För en dryg vecka sedan var jag och B på en mycket rolig Vinyl-fest hos härliga, ganska nyfunna, vänner.
Jag klampar vidare i sjumilastövlarna. Plockar ner en utställning från dess tillfälliga hemvist. Har grekiskt besök vid torsdagsmiddagen.
En underbar gammal vän kommer på besök och helgen både går fort och känns stillsam med promenad vid Vänern, fika på stan och val av tyger till ett lapptäcke som jag ska få!
Carpe Diem – i lagom takt.

Standard

Kommentera

