DIY

National Geographics-Byrå

I fredags tog jag semester för att måla om väggarna i tvättstugan.
Riktigt kul! Jag återkommer till detta misstänker jag, för jag är inte riktigt klar än.

Det som jag dock är klar med är mitt lilla upcycling-projekt. En gammal byrå + två National Geographics (från 1932&38… Jag vet! Jag ska skämmas! Men tänk vad vi ska läsa…) + decoupage lim = ny, kul byrå.

Koncentrerade mig att hitta reklam – jag älskar gammal reklam och tycker det är världens bästa tidsstämpel! Försökte framförallt hitta sådan som B skulle gilla så det blir kul i tvättstugan 🙂

Älskar gammal reklam!

Älskar gammal reklam!

Som ny!

Som ny!

Hjälp i tvättstugan.

Hjälp i tvättstugan.

Standard

Kommentera

